ZapaKOwać święta!

Może trochę za wcześnie, a może w sam raz – zapakujmy święta! Ostatnio zastanawia mnie co tak naprawdę jest prezentem – zawartość czy opakowanie? Błyszczące, złote, czerwone, a nawet bajecznie kolorowe… wstążki, kokardy…suszone jabłka, cynamon, kruche ciasteczka, pierniki…? Jak jeszcze można przystroić małe i duże podarunki dla bliskich? Packaging Design dotyczy także świąt!

Względnie tradycyjnie – WINK designers

Dodając ‚akcent’ personalny i wykorzystując rzeczy „codzienne”: gazety, sznurki, itp. (via kikki-k.com)

Pamiętając o najdrobniejszych szczegółach, np. zawieszkach z imieniem:

Z kolei tradycyjne, ale z nutką „lekkiej, świątecznej przesady”:

Nie można również zapomnieć o opakowaniach produktów, które co roku zamieniają się w wesołe, oprószone płatkami śniegu dekoracje supermarketów. Doskonale wpisują się w zimowy krajobraz i zachęcają do zakupu. Na przykład torby na zakupy H&M (moim zdaniem najpiękniejsza seria z 2009 roku):

Najbardziej kolorowe są chyba produkty spożywcze:

Seria produktów sieci w Wielkiej Brytanii Waitrose.

Trufle w świątecznych opakowaniach Couplands.

Jinky\’s Crafts

Ciepła herbata?

A może wino?

\

Brand WGN

 

Pracodawcy również zadbali o świąteczną atmosferę – specjalne opakowanie na słodkie prezenty zaprojektowane przez Studiodumbar.

Znajdźcie inspirację i zapakujcie prezenty z pomysłem, uczuciem i nie szczyptą, ale pełną łyżką świątecznego klimatu!

Tags: , , ,

Comments are closed.